کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

 

منابع در روز جمعه به fast market  گفتند که : " قیمت های داخلی برای کلاف گرم شمال اروپا ، نسبتا پایدار بودند و  وضعیت بازار همچنان رو به رشد است ."

در روز جمعه ، شاخص روزانه ی داخلی کلاف گرم fast market ، تحویل درب کارخانه دراروپای شمالی ،460.81 یورو (510.225دلار) بود ،در مقایسه با قیمت 461.18 یوریی روز 23 ژانویه .این شاخص بر مبنای معاملات و قیمت های قابل اعمال گزارش شده میباشد این قیمت  حدود  460-465 یورو ،تحویل درب کارخانه، است.

 

 رشد بازار بصورت صعودی ادامه یافته است و انتظار می رود که قیمت ها بالا روند.و طبق اظهار نظر منابع بازار هفته به هفته این شاخص با افزایش 17.3 یورویی مواجه می شود.  وضعیت خوب  بازار به این دلیل است که دفتر سفارشات تولید کنندگان اروپایی برای سه ماهه اول سال پر شده است(آنها ادعا می کنند که در این بازه ی زمانی تمام محصولات پیش فروش شده اند)، تقاضا افزایش یافته ،تولید کاهش پیدا کرده . نبود پیشنهاد های رقابتی نیز مزید بر علت می باشد.

صرف نظر از  کاهش تولید محصول در نیمه ی دوم سال گذشته-که هنوز تغییر نکرده است- دلایل دیگری که موجب عدم وجود پیشنهادات رقابتی شده است ازین قرار است:  شروع تعمیرات کارخانه های آرسلور میتال بلژیک و همچنین به تعویق افتادن ارسال محموله های کلافی آرسلور میتال از بندر مارسی فرانسه -بعلت اعتصاب-

 

منابع بازار ادعا کردند که تولید کنندگان فولاد ترجیح می دهند تولید با نرخ کمتری ادامه پیدا کند تا قادر باشند بهبود و افزایش  قیمت  را تضمین نمایند.انتظار می رود که کارخانه ها پیشنهادات رسمی خود را ، به 500-520 یورو به ازای هر تن تحویل درب کارخانه ،افزایش دهند.که حدود 20 یورو بالاتر از جدید ترین قیمت ارائه شده است.

تولید کنندگان فولاد ،همچنین سیاست های مشابه قیمت گذاری را در سراسر اروپا اعمال کردند و از دادن تخفیف های قابل توجه ،خودداری نمودند.

  

ترجمه اختصاصی آهن اینفو