کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

کلاف گرم چین  :رکود بازار در تعطیلات ،گرایش خریداران را کاهش داده است.

در روز چهارشنبه 22 ژانویه ،به دلیل اینکه تجار قبل از تعطیلات سال نو چینی ،فعالیت های تجاری خود را کاهش دادند و یا به تعلیق در آوردند ،بازار کلاف گرم چین ،همچنان راکد و ساکن بود.

نگرانی هایی درباره ی تقاضا های پس از تعطیلات بوجود آمده زیرا ویروس تنفسی عجیبی که منجر به فوت چندین نفر شده است ،در چین شیوع پیدا کرده است.

 

بازار داخلی:

شرق چین (شانگهای):

3860-3880 یوان به ازای هر تن (559-562دلار)،بدون تغییر.

شمال چین (تنگشان):

3590 بوان به ازای هر تن ،بدون تغییر.

اکثر بازرگانان ،فعالیت تجاری خود را به حالت تعلیق در آوردند و بسیاری از آنها از قبل (قبل از شروع تعطیلات یک هفته ای سال نو چینی که بصورت رسمی از جمعه 24 ژانویه آغاز خواهد شد)در مرخصی به سر میبرند.قیمت ارائه شده توسط کارخانه ها ،نسبت به چند روز گذشته بدون تغییر بوده است،اما با این وجود معاملات معدودی انجام شد .

تاجران و دلالان ،نگرانی های خود را با تولیدکنندگان و مشتری های پایین دست ،مطرح کرده اند: پیرو گزارشاتی مبنی بر انتقال  انسان به انسان ویروس کروناویروس(ویروس دامی) -ویروسی که مشابه شیوع مرگبار ویروس سارس در سال 2000-2003 بود که منجر به مرگ 700 نفر در بیش از 30 کشور شد توصیف شده است-ممکن است است آنها بعد از تعطیلات شروع مجدد کار خود را به تعویق بیاندازند .کمیسیون بهداشت چین ،تائید کرده بود که تا پایان 21 ژانویه 440 نفر به این ویروس در سراسر کشور آلوده شدند.

صادرات:

شاخص صادراتی کلاف گرم ،فوب بندر اصلی چین : 495.95 دلار به ازای هر تن ،بدون تغییر.

تاجرانی که تاکنون کار خود را تعلیق نکرده اند(هنوز به کار خود ادامه میدهند) ،اظهار داشتند که" آنها حس و حال تعطیلات دارند" بنابراین داد و ستد کمی در زمینه ی صادرات گزارش شده است. همچنین آنها افزودند : " درحالیکه دلال های بورس معتقدند که خریدارن حاضر به پذیرش 495 دلار به ازای هر تن فوب می باشند ،کارخانجات ،صادرات را به حالت تعلیق در آوردند ،و تعداد کمی از خریداران سفارش خود را تکمیل نمودند.

یک بازرگان ویتنامی گفت : "اگرچه تعطیلات سال نوی چینی ،از روز جمعه آغاز میشود،بسیاری از بازرگانان چینی تعطیلات خود را خیلی زودتر آغاز کردند ،بنابراین داد و ستد در روز های آینده بسیار اندک خواهد بود.

در همین حین که  برخی از بازرگانان نگران این هستند که اگر بازار داخل شاهد کاهش قیمت باشد ،ممکن است قیمت های صادراتی نیز سقوط کند،تعدادی دیگر معتقد اند که کارخانه های چینی ،پس از وقفه ای که به دلیل تضعیف دلار رخ داد ،قیمت های خود را بالا نگه خواهند داشت."

صحبت های بازار:

بازرگانی اهل شانگهای اظهار کرد :" من بعد از تعطیلات نسبت به قیمت ها کاملا محافظه کار هستم،به دلیل اینکه شنیدم کارخانه ای در شرق چین اخیرا،چند اسلب با قیمت بالا از اندونزی خریداری کرده . خیالم راحت شد(احساس خشنودی می کنم) که خریدار نبودم.-در حالیکه بسیاری از مردم در مورد قیمت های بعد از تعطیلات خوشبین بودند-  "

 

معاملات آتی بورس شانگهای:

در روز چهارشنبه ،اکثر قرارداد های آینده ،بر روی قیمت 3569 یوان بسته شدند.که 24 یوان به ازای هر تن ،از روز سه شنبه ،پایین آمده است.

 

 

ترجمه اختصاصی آهن اینفو