کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

بازار به دلیل کسادی قبل از تعطیلات فروکش میکند


در روز دوشنبه 20 ژانویه بازار کلاف چین آرام و ساکت بود زیرا در حال حاضر ، اکثر تجار و کارخانجات پیش از سال نو چینی ،فعالیت خود را  به حالت تعلیق در آوردند .

 

بازار داخلی :

شرق چین (شانگهای) : 3860-3880 یوان به ازای هر تن بدون تغییر

شمال چین (تنگشان):3590 یوان به ازای هر تن بدون تغییر

 

معاملات در روز بسیار کم بودند زیرا تعداد زیادی از تجار و کارخانجات در بازار حضور نداشتند.تعطیلات هفتگی چین از روز جمعه آغاز می شود ،کارخانجات پیشنهادات قیمتی خود را ثابت نگه داشته اند گرچه این محموله ها بعد از تعطیلات ارسال می شود و ارسال فوری نیستند.

تجار و بازرگانان ،پس از تعطیلات نسبت به قیمت ها محتاط هستند در حالیکه برخی از آنها با پیشبینی افزایش قیمت ها بعد از سال نو چینی ،موجودی خود را بالا بردند .سایرین حداقل موجودی خود را نگه می دارند زیرا نسبت به بازار خوشبین نیستند.

 

صادرات:

شاخص صادرات کلاف گرم چین فوب بندر اصلی چین : 495.95 دلار به ازای هر تن. افزایش 0.40 دلاری به ازای هر تن .

در شرق چین از طرف کارخانه  Shagang ،برای کلاف گرم پیشنهاد قیمت 510 دلاری به ازای هر تن فوب شنیده میشود ؛هرچند این کار نمیتواند مورد تایید کارخانه باشد .بازرگانان معتقدند ،کارخانجاتی که هنوز سفارش صادراتی را دریافت می کنند ،خواستار قیمت های مشابه هستند. در این هفته بیشتر کارخانجات ،صادرات خود را به حالت تعلیق در آوردند.

یک منبع در کارخانه ای در شمال چین بیان کرد که " این مورد برای کارفرمای من رخ داده است ،اما انتظار نمیرود که قیمت پیشنهادی 510 دلاری به ازای هر تن فوب منجر به هیچ دادوستدی شود .

منابع خاطر نشان کردند که خریداران ،هنوز در حال پرس و جو قیمت های محصولات ارسالی مارس و فوریه ،هستند.اکثر تجار بر این عقیده بودند که معاملات با قیمت حدود 495 دلار به ازای هر تن فوب  انجام می شود ،قیمت فروشی که هفته ی گذشته منجر به انجام معامله ی فروشی به پاکستان شد .

یک تاجر مستقر در شانگهای گفت که وی هنوز محصولات تحویل فوریه و مارس را برای عرضه دارد .وی  افزود 495 دلار به ازای هر تن فوب قیمت خوبی برای او بود .

حرف بازار

تاجری چینی اظهار کرد :" تاجران بدون هیچگونه موجودی احتمالا صادرات خود را به حالت تعلیق در آوردند ،زیرا تضمین محموله های کارخانه از الان ،کار بسیار مشکلی است ،حتی اگر آنها انجام سفارشات را با کارخانجات،مدیریت کنند ،ممکن است قادر به یافتن خریداری برای محموله ی ارسالی آوریل نباشند."

 

معاملات آتی بورس شانگهای

روز دوشنبه ،بیشترین معامله ی صورت گرفته شده بروی قیمت 3634 یوان به ازای هر تن بسته شد؛کاهش یک یوانی از روز جمعه.

 

تیم تحلیلی آهن اینفو