کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

کلاف گرم چین: افزایش عرضه، بر قیمت ورق سیاه فشار وارد می کند

قیمت ورق گرم چین در روز سه شنبه 15 اکتبر کاهش یافت، که دلیل آن هم نگرانی از احتمال عرضه بیش از حد به بازار، پس از رفع محدودیت های تولید فولاد در منطقه شمال چین پس از اتمام تعطیلات یک هفته ای به مناسبت ملی شدن این کشور می باشد.

بازار داخلی

در بازار داخلی شرق چین (شانگهای)، قیمت ورق سیاه در حدود 3530-3،550 یوان در هر تن (499-502 دلار) اعلام شد که 50 یوان در هر تن کاهش داشت. همچنین در بازار شمال چین (تنگشان) نیز در حدود 3530 یوان در هر تن شنیده شد که 20 یوان در هر تن افت داشت. یک تاجر اهل شانگهای گفت: قیمت ورق سیاه در طول روز روند نزولی را تجربه کرد. یک منبع خبری دیگر این شهر گفت که وی پس از افزایش قیمت ورق سیاه کارخانجات تولیدی این کشور پس از پایان یک هفته ای تعطیلات 1-7 اکتبر، احتمال می دهد گرایش به خرید این محصول در بازار بیش تر شود. با این حال وی گفت که فعلا تقاضا پایدار است، اما با کاهش عرضه، قیمت ورق گرم افزایش می یابد. وی گفت: در حال حاضر خریداران تا حد زیادی از خرید مواد مورد نیاز خود منصرف شده اند و این منجر به ضعیف تر شدن معاملات در مقایسه با روز دوشنبه به دنبال افت بازار آتی شده است.

صادرات

شاخص قیمت ورق گرم صادراتی چین در بندر اصلی فوب چین در حدود 442.27 دلار در هر تن گزارش شد که با کاهش 5.40 دلار در هر تن مواجه گردید. بیشتر کارخانه ها در طول روز پیشنهادات جدیدی صادر نکردند. معامله گران تخمین می زنند که معاملات با بنگاه را می توان با قیمت 440-445 دلار در هر تن فوب انجام داد. یکی دیگر از تاجران اهل شانگهای گفت: اخیراً یک کارخانه فولادی در شمال چین، قیمت ورق گرم خود را در حدود 445 دلار به ازای هر تن فوب اعلام کرده است، اما تاکنون هیچ معامله ای با این پیشنهادات انجام نشده است.

منابع بازار انتظار دارند که در روز های آتی نیز فعالیت تجاری به صورت پراکنده انجام گیرد، و خریداران خارج از کشور نیز همچنان به خرید محصولات ارزان قیمت سایر کشورها ادامه می دهند. یک بازرگان در استان ژجیانگ اظهار داشت که خریداران ویتنامی می توانند ورق گرم مورد نیاز خود را با قیمت 421 دلار در هر تن سی اف آر تامین کنند که معادل حدود 411 دلار در هر تن فوب چین است (اما او مطمئن نیست که مواد ارائه شده از جانب روسیه است، یا هند یا ترکیه).

بازار رقابتی

وی ادامه داد: "به طور عجیبی، قیمت ورق سیاه چین در حال کاهش است و هنوز نمی توانیم صادرات داشته باشیم. برخی از ما حتی واردات از روسیه را شروع کرده ایم. اقتصاد جهانی واقعاً پویایی خود را از دست داده است. من نمی دانم چه مدت چنین سناریویی دوام خواهد آورد، شاید چند ماه یا حتی بیشتر."

یکی از بهترین ورق های سیاه تولیدشده کارخانه های مطرح کشور ورق سیاه کاویان می باشد که برای خرید ورق سیاه کاویان می توانید به دسته بندی مربوطه مراجعه کنید.

معاملات آتی شانگهای

قیمت ورق سیاه در معاملات آتی ماه ژانویه شانگهای در روز سه شنبه معادل 3،331 یوان در هر تن بود و که نسبت به روز دوشنبه 13 یوان در هر تن کاهش یافت.

ترجمه از آهن اینفو

چهارشنبه 24 مهر 98