محصولات تخت وارداتی کشورهای حاشیه خلیج فارس: قیمت ورق سیاه به دلیل تقاضای ضعیف ثابت باقی مانده است...

منابع می گویند که قیمت ورق سیاه وارداتی به امارات متحده عربی و عربستان سعودی به دلیل ادامه یافتن تقاضای محدود در این هفته، با ثبات باقی مانده است. آن ها می گویند: قیمت ورق سیاه پیشنهادی امارات متحده عربی برای انتقال از چین در هفته جاری در حدود 450-460 دلار در هر تن شنیده می شود، در حالی که پیشنهادات همین مواد از هند و ژاپن با مبلغ 460 دلار در هر تن گزارش می شود.  یک معامله با قیمت حدودی 1000 تن از چین با 450 دلار در هر تن سی اف آر صادر شده است.  بر اساس ارزیابی های هفتگی، قیمت ورق سیاه وارداتی به جبل علی امارات، در تاریخ 1 اکتبر، بدون تغییر نسبت به هفته گذشته و با نرخ تقریبی 450-460 دلار در هر تن اعلام شد. تامین کنندگان چینی، قیمت ورق گالوانیزه با ضخامت 1 میلی متر را نیز با 275 گرم در هر متر مربع پوشش روی، در حدود 610-620 دلار در هر تن سی اف آر ارائه می دادند.

این منابع گفتند که بر اساس ارزیابی های هفتگی، قیمت ورق گالوانیزه وارداتی به بندر جبل علی امارات متحده عربی، در حدود 690-700 دلار به ازای هر تن سی اف آر پیشنهاد شده است، اما هیچ گونه رزروی شنیده نشده است. در تاریخ 1 اکتبرهم  تفاوت قیمت ورق تخت فولادی وارداتی از چین و هند نشان دهنده این واقعیت است که ورق گالوانیزه با مبدا هند تضمین کیفیت و برای استفاده در امارات توسط مقامات وجود دارد.  تولید کنندگان چینی قیمت ورق روغنی را در حدود 545-550 دلار در هر تن سی اف آر امارات متحده عربی، و به همان قیمت هفته گذشته ارائه می دادند. در نتیجه ، طبق ارزیابی های هفتگی، قیمت ورق روغنی وارداتی به بندر جبر علی امارات، بدون تغییر نسبت به قبل  و در حدود 545-550 دلار در هر تن در روز در تاریخ 1 اکتبر اعلام گردید. پیشنهاد عربستان سعودی برای قیمت ورق گرم واردات به عربستان سعودی در حدود 450-460 دلار در هر تن شنیده شد اما متاسفانه هیچ گونه رزروی تا کنون تأیید نشده است. بر اساس ارزیابی ها، قیمت ورق گرم وارداتی به عربستان سعودی نیز از این رو در تاریخ اول اکتبر با 450-460 دلار در هر تن بدون تغییر بوده است.

یکی از ورق های فولادی بسیار پر استفاده در صنعت ساختمانی ورق های رنگی می باشد و کاربرد های فراوانی دارد که قیمت ورق گالوانیزه رنگی را می توانید در سایت به صورت لحظه ای مشاهده کنید.

ترجمه از آهن اینفو

یکشنبه 14 مهر