کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

محصولات تخت فولادی ترکیه: قیمت ورق سیاه در حال سقوط است

تضعیف قیمت ورق سیاه ترکیه همچنان ادامه دارد و هفته گذشته با تقاضای کم رو به رو شد. منابع در روز جمعه 27 سپتامبر گفتند: بعید نیست تقاضا به دلیل کاهش تولید فولاد خام در هفته های آینده بهبود یابد. طبق ارزیابی های هفتگی، قیمت ورق سیاه صادراتی ترکیه در بندر اصلی این کشور، در تاریخ 27 سپتامبر حدود 425-435 دلار در هر تن بود که نسبت به 435-440 دلار در هر تن فوب 20 سپتامبر، کاهش یافته است، اما تاکنون هیچ معامله ی عمده ای در این خصوص شنیده نشده است. بر اساس گزارشات، قیمت ورق سیاه در بازار داخلی ترکیه در روز جمعه معادل 440-450 دلار در هر تن بود که نسبت به قیمت قبل معادل 450-455 دلار در هر تن کاهش یافته است. یک منبع اهل ترکیه گفت: "خریداران اکنون سفارشات ارائه شده در ماه ژوئن را با قیمت های بالاتر از 500 دلار در هر تن از تولیدات قبلی دریافت می کنند، بنابراین آن ها در حال حاضر متضرر شده اند."  وی افزود: چرا وقتی قیمت ورق سیاه هنوز در حال سقوط است باید محصول بیشتری را رزرو کنند؟. کارخانجات ترکیه در حال حاضر قیمت ورق سیاه خود را در حدود 440-450 دلار در هر تن از تولیدات قبلی ارائه می دهند، که نسبت به 450-455 دلار در هر تن از تولیدات قبلی، تخفیفاتی را اعمال کرده اند.

طبق ارزیابی های هفتگی، قیمت ورق سرد در بازار داخلی ترکیه، در تاریخ 27 سپتامبر معادل 540-550 دلار در هر تن بود که نسبت به قبل بدون تغییر بود. از تاریخ 20 سپتامبر کارخانه های ترکیه در حال ارائه قیمت ورق سرد با نرخ حدودی 540-560 دلار به ازای هر تن از تولیدات قبلی بودند اما خرید ضعیف بود.

قیمت ورق گرم وارداتی از مبدا سی آی اس در حدود 440-445 دلار در هر تن سی اف آر ارائه شده است، اما هیچ معامله ای شنیده نشده است. طبق ارزیابی های هفتگی، قیمت ورق گرم وارداتی، در بندر اصلی ترکیه، در تاریخ 27 سپتامبر در حدود 440-445 دلار در هر تن سی اف آر ثابت بود. بر اساس این ارزیابی ها، در روز جمعه قیمت ورق روغنی وارداتی در بندر اصلی ترکیه نیز در حدود 515-525 دلار در هر تن سی اف آر بود که نسبت به هفته قبل بدون تغییر مانده است. به گفته خریداران ترکیه، مناسب ترین قیمت ورق روغنی با مبدا سی آی اس در حدود  515 دلار در هر تن گزارش شده است، در حالی که پیشنهادات مربوط به سی آی اس در مورد قیمت ورق روغنی معادل 525-530 دلار در هر تن سی اف آر بوده است.

ترجمه از آهن اینفو

چهارشنبه 10 مهر