خروجی فولاد خام چین و فولاد نهایی چین 9 درصد افزایش یافته است

تولید فولاد خام و فولاد نهایی چین به طور قابل توجهی در دو ماهه اول سال 2019 به دلیل حاشیه سود مناسب، و محدودیت های کم تر در تولید، و تقاضای قوی افزایش یافته است.

سازمان ملی آمار چین (NBS) در روز پنج شنبه 14 مارس اعلام کرد: این کشور مجموعا 149.58 میلیون تن فولاد خام را در ماه های ژانویه-فوریه تولید کرده است که 9.2 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است. این دفتر آمار جداگانه ای برای هر یک از این گروه ها منتشر نکرد.
تولید کنندگان چینی تولید 171.46 میلیون تن فولاد نهایی را به پایان رساندند و طبق اعلام سازمان ملی آمار، فولاد نهایی تولید شده در طول دو ماه ابتدایی سال، 10.7 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.
شرکت کنندگان در بازار، حاشیه سود مناسب، و محدودیت های کم تر بخش تولید در فصل زمستان را به عنوان دلایل اصلی افزایش خروجی فولاد چین برشمردند.
کارخانه های فولادی سود ناخالص را در طول این دو ماه در حدود 300 یوان در هر تن براورد می کنند و این امر را به عنوان انگیزه ای برای تولید محصولات بیش تر و افزایش فروش تلقی می کنند.

محدودیت تولید فولاد در شمال چین برای فصل زمستان باعث شده است تا تولید کنندگان به افزایش تولیدات خود راغب تر شوند.
سهامداران حجم فولاد بیش تری را در طول این دو ماه رزرو کردند که دلیل آن قیمت های پایین و چشم انداز صعودی برای بازار در ماه مارس است، که تقاضا را ثابت نگه داشته است.

در ماه ژانویه قیمت میلگرد در شرق چین به طور متوسط ​​3726 یوان معادل (555 دلار) در هر تن بود، که 177 یوان در هر تن نسبت به یک سال پیش کاهش داشته است. این در حالی است که مشتریانی که در ماه فوریه این محصول را رزرو کردند به طور متوسط ​​3761 یوان در هر تن پرداخت کردند، که نسبت به سال قبل 154 یوان در هر تن کاهش یافته است.
ترجمه از آهن اینفو
متال بولتن جمعه ۱۵ مارس