به دنبال افزایش 40 دلاری قیمت قراضه وارداتی و بهبود تقاضا در ترکیه در هفته گذشته، صادرکنندگان اروپایی قیمت محصولات خود را افزایش دادند.

قیمت قراضه بنلوکس که از ابتدای آوریل روند نزولی داشت، پس از افزایش قیمت قراضه ترکیه افزایش یافت.

 به دنبال افزایش 40 دلاری قیمت قراضه وارداتی و بهبود تقاضا در ترکیه در هفته گذشته، صادرکنندگان اروپایی قیمت محصولات خود را افزایش دادند.

 قیمت HMS 1&2 80:20 که در هفته قبل به 320 دلار در هر تن Cfr ترکیه کاهش یافته بود ، اکنون در آخرین سفارش های داده شده در پایان هفته گذشته به 361-362 دلار در هر تن Cfr افزایش یافته است.

روز دوشنبه، در میان تقاضای بالای قراضه ترکیه، تامین کنندگان بنلوکس مقادیر بیشتری را هدف قرار دادند. یکی از تامین کنندگان قراضه بنلوکس می گوید: «صادرکنندگانی که کالا هایشان را با قیمت های پایین فروخته اند، اکنون پشیمان هستند.

کارخانه های ترکیه برای خرید مواد برای مدت طولانی مقاومت می کنند.

 با توجه به علاقه شدید برای خرید، بیشتر فعالان بازار انتظار دارند که قیمت های HMS 1&2 80:20 پریمیوم در این هفته به 400 دلار در هر تن در ترکیه برسد.

در همین حال، برخی از فروشندگان از خریداران می خواهند که درباره قراردادهایشان دوباره مذاکره کنند و ادعا می کنند که نمی توانند ضایعات را طبق قیمت قرارداد ارائه کنند. پس از بهبودی که هفته گذشته مشاهده شد، آخرین پیشنهادات برای قطعات خرد شده کانتینری با قیمت 460-465 دلار در تن Cfr Nhava Sheva و 470-475 دلار / تن Cfr Qasim مشاهده می شود.

برای مشاهده منبع خبر اینجا کلیک کنید