کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

در پی جنگ روسیه و اوکراین ، شرکت وستالپاین با ایجاد ذخایر گازی، خود را برای قطع غیر مترقبه گاز آماده می کند.

تمهیدات شرکت وستالپاین اتریش برای قطع  گازروسیه

آهن اینفو: در پی جنگ روسیه و اوکراین ، شرکت وستالپاین با ایجاد ذخایر گازی خود را برای قطع غیر مترقبه گاز آماده می کند.
شرکت وستالپاین یکی از معروفترین و بزرگترین تولید کنندگان انواع ورق های فولادی آلیاژی خاص در حوزه های نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاهی،سدسازی، سازه های دریایی، معدن،سیمان، خودرو و .... در اروپا و جهان دارای سابقه طولانی در انتقال تکنولوژی و تامین فولادهای مورد نیاز پروژه های مختلف کشور است.
مسئولان این شرکت می گویند: تحت تأثیر کاهش فعلی عرضه گاز از روسیه از طریق خط لوله نورد استریم 1 در دریای بالتیک قرار نمی‌گیرند. و کارخانه های تولیدی اتریش هم اکنون بیشتر گاز مورد نیاز خود را از طریق خط لوله ترانس گاز که از طریق اسلواکی می گذرد دریافت می کنند.
این شرکت قراردادهایی را برای جایگزینی تامین گاز  قبلاً امضا کرده و شروع به پر کردن مخازن ذخیره‌سازی گاز خود در ماه مه کرده است.
با نصب مخازن ذخایر گازی این شرکت می تواند با آن برای سه ماه با ظرفیت کامل یا برای مدت طولانی تر با ظرفیت کمتر فعالیت کند.
 هربرت ایبنشتاینر، مدیر اجرایی وستالپاین می گوید: «توقف انتقال گاز از روسیه، یا تحریم گاز اتحادیه اروپا، به شدت به صنعت اروپا آسیب می زند. با این حال، در صورت توقف انتقال گاز یا تحریم، داشتن مخازن ذخیره سازی گاز و منابع جایگزین این امکان را به ما می دهد که تولید فولاد در اتریش را برای چند ماه ادامه بدهیم»

آگاهانه خرید کنید