کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

اهمیت بالای قیمت آهن آلات برای خریداران و مصرف کنندگان آهن و فولاد سبب شده تا به روز رسانی و اطلاع رسانی قیمت ها به همراه مشخصات فنی محصولات برای کارشناسان و فروشندگان نیز امری جدی در نظر گرفته شود. به طور مثال کارشناسان مجموعه آهن اینفو که به صورت تخصصی در زمینه تأمین ورق های فولادی و تولید انواع پروفیل، تسمه، عرشه فولادی و انواع فرمینگ فعالیت می کنند، همواره قیمت محصولات را به صورت روزانه 2 بار به روز رسانی می کنند.

از این رو اطلاع رسانی قیمت و مشخصات محصولات فولادی به سبب نوسانات اقتصادی و قیمت دلار، یک بار پیش از ساعت 10 صبح و یک بار پس از ساعت 2 بعد ازظهر در وب سایت رسمی مراکز فروش به روز رسانی می گردد.

بررسی میزان تأثیر بورس در زمان اعلام قیمت محصولات


امروزه جدا از راه های مختلفی که برای خرید و تهیه ورق ها و مقاطع فولادی وجود دارد، وب سایت رسمی بورس کالا یکی از مطمئن ترین راه ها به شمار می آید که توسط شرکت های بازرگانی معتبر و مجموعه های کارگزاری صورت می گیرد. از این رو بهتر است بدانید قیمتی که برای محصول عرضه شده توسط کارخانجات تولیدکننده محصولات و مقاطع فولادی در صبح هر روز در نظر گرفته می شود، تأثیر به سزایی در نرخ این فلزات در بازار آزاد آهن آلات دارد؛ زیرا این قیمت بر اساس هزینه های تولید آن کارخانه و نرخ شمش فولادی جهانی، نرخ دلار و ... تعیین می شود.

اهمیت اطلاع داشتن از قیمت لحظه ای محصولات فولادی

همان طور که می دانید ورق ها و مقاطع فولادی و آهنی امروزه کاربردهای بسیاری را در صنعت به خود اختصاص می دهند؛ از این رو تولیدکنندگان تجهیزات صنایع دیگر مانند خودروسازی، پتروشیمی، ساخت و ساز، حمل و نقل، سازه فلزی و ... بیشتر این فلزات را با تناژهای بالا خریداری می کنند؛ به همین علت به روز بودن قیمت آهن آلات به صورت لحظه ای و روزانه برای آن ها اهمیت به سزایی دارد.

از سوی دیگر این موضوع به قیمت دلار، نرخ شمش فولادی، وضعیت اقتصادی و سیاسی، هزینه های حمل و نقل، اعتبار کارخانه، گرید محصولات و ... وابسته است. از این رو پیش از خرید به خریداران و مصرف کنندگان پیشنهاد می شود ابتدا از نوسانات و عوامل مؤثر بر قیمت لحظه ای آهن آلات مطلع شوند و سپس برای خرید و ثبت سفارش اقدام نمایند.

جمع بندی

در نهایت نیز باید گفت مجموعه آهن اینفو به عنوان یکی از مراجع تخصصی تأمین ورق های فولادی، به اطلاع رسانی قیمت ها و اخبار فولادی اهمیت می دهد و همواره سعی در ارائه بهترین قیمت در کف بازار آهن آلات دارد. علاوه بر این موضوع خریداران ورق های فولادی هم می توانند از مشاوره های تخصصی کارشناسان در این زمینه برای خرید محصولات فولادی بهره ببرند، هم از خدمات و محصولات این مجموعه در زمینه برشکاری، ارائه عرشه فولادی، کرکره سینوسی و ذوزنقه، تسمه های فولادی بسته بندی، انواع پروفیل و ... با بهترین کیفیت بهره مند شوند.